Ikke akkurat halvveis…

En del av meg har skikkelig lyst til å tenke at “nå er jeg halvveis” med å montere skapet fra Ikea. Dessverre er ikke det sant.

Det er en toppdel som skal monteres, i tillegg til hyller og dører både oppe og nede.

Så jeg tar litt av gangen. En fundering jeg har nå er om noen smådingser skal lenger inn, eller om det er bra som det er. Så vidt jeg kan se av tegningene skal dingsene helt inn, men jeg klarer ikke å dytte de lenger inn…så hva gjør jeg da? Lar de være eller klasker til dem med en hammer?? Hva ville du gjort?

Ellers i dag har jeg nok en gang vært på strikkekafe; noen av de samme damene var der, noen som var der forrige gang var ikke der i dag, og så var det noen andre nye (eller de var nye for meg – det var tydelig at de andre stort sett kjente hverandre). Jeg jobber fremdeles med et hekleprosjekt som skal lande på kjøkkenet – det kommer til å ta litt tid (og det er helt greit for jeg koser meg med det!).

Studiene har startet. Med tanke på hvor mye det er å gjøre, føles det som jeg allerede kommer til å være på etterskudd…Yikes?

Blåfargen på fingrene etter gårsdagens blåbærtur er omtrent forsvunnet – jeg håper jeg rekker noen flere blåbærturer – vil jo ha syltetøy til vinteren!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg