Starten tok meg 1,5 time…!

Nok en gang får jeg bevis på at det lenge siden jeg har montert Ikea-møbler…kan vel innrømme at jeg ikke liker bevisenes tilstand?🤣

Etter litt jobbing med ljå på formiddagen (satser på at jeg blir bedre når jeg øver), tenkte jeg etter en liten pause at jeg skulle gå og plukke blåbær…da kom regnet. Siden jeg ikke vil plukke blåbær i regnværet tenkte jeg så at jeg fikk heller ta å montere skapet fra Ikea.

Jeg har nå startet. Det har tatt meg omtrent 1,5 time å sette sammen bunnen… Så jeg har mange timer foran meg med jobbing. Med tanke på at jeg fikk vannblemme mens jeg monterte senga mi; en vannblemme det siden har gått hull på og blitt et lite sår – i hånden – så er det en utfordring. Jeg er ikke så glad i å bruke plaster, dessuten, midt i hånden ville det uansett flyttet på seg. Såret sprakk opp litt, og siden jeg ikke vil ha blod på de nye møblene mine så blir det en liten monteringspause. Kanskje jeg får gjort noe mer til kvelden?

I det minste kan jeg fortsette å hekle. Høyrehånden holder bare nålen og er ikke i kontakt med garnet 🤣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg