Lass tre har ankommet…

I dag ankom tredje flyttelasset.

Fredag 28. juni tok jeg over huset. Lørdag 29. juni kom første (og andre flyttelass). I går kom det masse ved, og i dag kom flyttelass nummer tre.

Grunnen til at jeg kaller dagens lass nummer tre er fordi i første omgang kom det to biler med hengere, så jeg regner det som lass en og lass to. I dag kom det “bare” en bil med henger – derav lass tre.

Utrolig hvor mye ting en har når en har bodd samme sted en stund. Det er overveldende mengder (og det er fremdeles ikke alt…).

Hvordan jeg skal få plass til alt er jeg litt usikker på, men jeg vet jeg vil trenge noen møbler. En bokhylle eller to. Et skap eller to.

Enn så lenge får en del ting bare bli i eskene sine; jeg fokuserer på kjøkken og klær først. Dessuten er jeg nødt til å få tak i vaskemaskin. De siste dagene har jeg vasket klær for hånd hver dag (kun undertøy og noen små håndkler, men likevel). Håndvask av strikkede ullklær er en ting, men å håndvaske alle klær? Nei takk. Bare tanken på å skulle vaske olabukser, store håndkler og ikke minst sengetøy (!) for hånd gjør at jeg får lyst til å grave meg en på jordet (noe som ikke ville hjulpet i det hele tatt – bare gitt meg enda mer klesvask).

Uansett, jeg har innsett at det nok vil ta flere år før jeg i det hele tatt vil ha mulighet til å kjede meg igjen…

2 kommentarer
      1. Jepp, masse jobb var en del av det jeg ønsket meg (den andre delen er å lære masse).
        Det blir nok snart noe strikking igjen – kroppen trenger en pause før leggetid 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg