Utpakking pågår…

Nå har jeg overtatt huset, så nå er det mitt hus 🤪

Selv om jeg har gledet meg masse, er jeg også supernervøs. En annen ting er så enkelt som at et hus jeg ikke er vant til, har lyder jeg ikke er vant til. Med tanke på at jeg kan være skvetten når det kommer til lyder, blir det en spennende utfordring i starten…

Uansett, enn så lenge har jeg tømt bilen – og det meste ble satt i stua. Før første ordentlig lass kommer i morgen, må jeg ha funnet ut av en del ting. Sånt som hvor jeg skal plassere ting… Det kan ta litt tid.

Jeg har tømt første kjøkkeneske, og foreløpig står mesteparten på benken…

De første dagene i alle fall blir det utpakking – og lite utforskning (den får komme senere…). Fant i alle fall matbutikken, så nå har jeg noe mat i huset 😅

2 kommentarer
    1. Spennende. Mange folk på blogg her som flytter i disse dager. Keb.blogg.no er på vei UT fra sitt, og snart inn i nytt… Og Heidisverden leter etter nytt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg