Studiebøkene har ankommet!

Hadde min andre opplæringsdag på nye jobben i dag. Så litt sliten, ellers bra.

Jeg hadde fått melding om at det var kommet bøker til meg – hva skulle jeg gjort uten biblioteket?! Så nå har jeg lånt enda mer; to bøker til studiet og en bok for kos.

Studiebøkene er ikke det eneste vi skal lese dette semesteret, men så vidt jeg har fortstått vil alt annet være tilgjengelig i læringsportalen vår. Flaks for bøker kan fort bli dyrt.

Det er nå det starter – dette semesteret. Jeg er spent. Jeg gleder meg. Jeg gruer meg litt. Høstens fag er “økologisk husdyrhold” – og med tanke på at jeg aldri har hatt dyr, vil alt være nytt for meg. Noe sier meg at det vil bli intensiv læring. Jeg har absolutt ikke noe imot det, men det vil nok være litt nervepirrende – jeg mener; ny bolig, ny hage, ny jobb, nytt fag i studiene. Det er mye nytt på en gang.

Så jeg får vel bare krysse fingrene for at jeg kommer meg helskinnet gjennom høsten… Må få lagd meg noen gode rutiner for studiene 📚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg