Første arbeidsdag er gjennomført

Stadig flere nye ting for meg. I dag var det første arbeidsdagen min i ny jobb. Det er alltid litt spennende å finne ut av ting.

Jeg har jobbet i serviceyrker før, og i matbutikk, så sånn sett var det kjente trakter. Riktignok begynner det å bli noen år siden, så det var slitsomt. Hjernen føltes som sirup etterhvert, eller litt som en zombie – usikker på hvilken forklaring som passer best, men jeg tror det kanskje er en av de?

Hyggelig og hjelpsomme kollegaer i alle fall. Takk og pris! For det var ikke bare en gang jeg måtte spørre om ting…

Kundene var også forståelsesfulle og tålmodige med meg – takk og pris for det også. Går jo litt tregt i starten 😅 Satser på at det vil gå raskere etterhvert som jeg blir litt mer vant – og kjent i butikken.

Nå skal jeg benytte resten av kvelden til å kose meg med en kopp te, litt håndarbeid og finne noe interessant å se på på YouTube🧶

2 kommentarer
    1. Klart det er slitsomt med ny jobb! Det er det alltid. Mye å lære og mye å forholde seg til. Dette får du til!
      Har du sett på «Draumen om et småbruk»? Mye jobb 😅. Artig å se hva de driver md. Forhåpentligvis skal du ikke leve av det.

      1. Jeg har sett første sesong – og oppdaget nå at det er en sesong to – må få med meg den!
        Ja, gårdsdrift er ikke for de late og arbeidssky 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg