Sannelig på tide!

Er det noe jeg har tenkt på en god stund, så er det å få lagt om fra vinterdekk til sommerdekk på bilen. Med tanke på at det har vært skikkelig sommervær i det siste, er det sannelig på tide å få det gjort.

Tiden går fort når en drar på visninger, studerer, byr på hus, kjøper hus og har eksamen… Så på morgenen i dag var det bare å få det unna. Heldigvis for meg så er det ikke langt til der de har drop-in for å få det gjort. Det var ikke kø og de brukte kort tid, så det gikk enda raskere enn jeg forventet – så det var en hyggelig overraskelse.

Joda, det koster litt, men jeg er villig til å betale for det. Jeg vet hvordan jeg gjør det, og kunne gjort det selv – det hadde blitt gratis, men det tar litt tid. Dessuten, på denne måten slipper jeg å knekke nok en skrue… Det er nemlig grunnen til at jeg begynte å betale for det. For et par år siden klarte jeg å knekke den ene skruen og etter det har jeg latt noen andre legge om for meg.

Burde sikkert gjort det selv en gang i blant også for å vedlikeholde kunnskapen. Kanskje jeg blir nødt til å gjøre det selv etter at jeg flytter? Selv om det er fint dit jeg skal flytte, er det ikke det mest sentrale stedet i Norge…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg