Nye ullsokker dag 2

Selv om jeg nesten ikke var hjemme i går fordi jeg skravlet…så rakk jeg litt strikking på kvelden.

Ullshortsen er på pause, så da er det flaks at jeg har nye ullsokker jeg kan strikke litt på.

Jeg har startet fra tåa (som er blitt vanlig for meg nå), og kom et godt stykke på foten i går. Nå skal det sies at det å strikke rundt på strømpepinner med mest glattstrikk og litt vrangbord går ganske radig. Det syns i alle fall jeg. Det er noe befriende med å strikke enkle ting. Mønster med farger eller mye annet styr er ikke nødvendigvis noe for meg, men på den annen side så har jeg ikke prøvd så mye av det (kanskje jeg burde? men hva skulle jeg i så fall valgt?).

Uansett, gårsdagens strikkeutføring var (som vanlig) fra markøren og til der pinnene er 😊

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg