Nye ullsokker dag 1

Med en liten pause fra ullshortsen, startet jeg på et par sokker. Grunnen er enkel – jeg ville gjøre det enklere for meg selv, og da måtte jeg ha “pausejobb”.

Fra jeg lærte å strikke sokker tå-opp, har jeg ikke gjort det på noen annen måte. Hælene jeg lærte meg var helt grei, men i går fant jeg en ny type hæl som virker til å bli mer rund enn den jeg har gjort i det siste. Dermed “må” jeg jo strikke et par sokker for å teste ut ny informasjon. Tross alt har en ikke lært noe før en har gjort det (minst flere ganger…?).

Garnet er Ida strømpegarn kjøpt på Europris og jeg bruker her pinnestørrelse 3,5 mm.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg