Neste skritt er noe kålete [ullshorts – dag for dag]

Siden jeg er ferdig med økningene, og nå har strikket langt nok nedover rumpa, er neste skritt et jeg ikke helt gleder meg til…

Rett og slett fordi jeg vet det fort blir litt kålete – det ble det i alle fall forrige gang. Å felle noen masker og å sette av masker til bein høres kanskje greit ut, men med flere pinner slengende rundt og i veien for hverandre er det litt kålete.

Maskene til beina vil være på hver sin pinne mens jeg strikker kilen. Dessuten har jeg en plan om å endre litt på hvordan jeg gjør kilen… Mønsterendringer er ikke noe jeg har gjort særlig av tidligere, men jeg får prøve meg fram litt etter litt. Det meste ordner seg, så jeg satser på at dette også blir bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg