Nye begynnelser

Å starte på et nytt håndarbeid er alltid gøy. Denne gangen bruker jeg et garn jeg nesten nettopp har kjøpt (overraskende, men sant). Egentlig har jeg gitt meg selv innkjøpsforbud på garn fordi jeg har så mye, men det forbudet er dessverre ikke særlig holdbart – det blir brutt og det er lite konsekvenser. Hm, mon tro om det var konsekvenser at det ikke ville skje?

Uansett, jeg kjøpte garn og tenkte jeg skulle strikke pulsvarmere (ja, jeg har flere par fra før, men ikke i denne fargen eller i dette garnet). Fordelen med pulsvarmere er at mønster er ikke så nøye – med det mener jeg at jeg ikke har mønster, men gjør det sånn jeg har lyst der og da. Denne gangen blir det en liten vrangbord før perlestrikk. Jeg har bestemt meg for at de skal bli lange nok til å lage tommelhull og avslutte med en liten vrangbord også. Foreløpig har jeg bare startet på en – de fleste av oss har to hender, så når nummer en er ferdig er det bare å lage en til som er helt lik. Kanskje jeg denne gangen klarer å faktisk lage de helt like (i motsetning til forrige par jeg strikket hvor det var forskjell på dem…).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg