Delen av håndarbeid jeg virkelig misliker!

Det tar ikke så veldig lang tid å feste tråder, men det er den biten jeg liker absolutt minst med håndarbeid.

Pulsvarmerne har vært nesten ferdig i flere uker nå og først i går fikk jeg endelig suset meg til å feste trådene. Jeg har allerede flere andre par med pulsvarmere og vurderte derfor å selge disse. Dessverre oppdaget jeg når jeg var ferdig med å feste trådene hvor dårlig jeg har vært til å måle (jeg gjorde virkelig så godt jeg kunne!). Det er et helt mønster i forskjell (i dette tilfelle betyr det fire runder). Yikes! Med andre ord så er de ikke like og det ville føltes feil å selge ting som etter min mening har tydelig feil. Eller, jeg er veldig fornøyd med dem – jeg elsker mønsteret, fargen, mykheten og varmen på garnet –  og lengden om de hadde vært like…

Så det betyr egentlig bare at nå har jeg enda et par med pulsvarmere jeg kan bruke. På en måte helt greit, jeg fryser stort sett alltid på hendene så pulsvarmere er en perfekt måte å holde de varme på, men jeg kan jo bare bruke ett par av gangen (og når har jeg fem par…). Skjønt, fordi garnet på disse er litt pusete vil de nok kanskje bli brukt mer til pent for å bruke de når jeg graver i jorda og holder på med ved føles ikke helt passende…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg