Ups?

Jeg har lenge sagt at jeg ikke skal kjøpe mer garn før jeg har brukt noe av det jeg har. Så å gå fordi en garnbutikk er ikke egentlig det smarteste jeg gjør. Vel, det er ikke min feil at det var en garnbutikk på veien fra det ene stedet til det andre jeg skulle. At de har garn på utsiden av butikken for å friste er heller ikke min feil – og jeg skjønner godt hvorfor de gjør det. Jeg ble fristet og fristelsen ble i største laget. Så nå har jeg to fine nye garnnøster. Et lyseblått og et i en rødfarge jeg ikke helt klarer å beskrive, men som er helt nydelig. Heldigvis var de ikke så dyre og jeg brukte noen av pengene jeg fikk til jul. Siden jeg har hatt dilla på å strikke pulsvarmere i det siste, så blir det nok pulsvarmere av disse to garnene også. Kanskje. Vi får se.

Hva ville du strikket av dette garnet? (På bildet kan du dessuten se at det er en miks av ull og bomull, men det virket ikke til å klø når jeg kjente på det så jeg har store forhåpninger).

 

2 kommentarer
    1. Jeg har bestandig lyst på garn 🙂, selv om jeg har innkjøpsstopp.
      Dette er fine farger, legg gjerne ut bilde når du er ferdig med pulsvarmerne🙂.

      1. Det er “farlig” å gå forbi garnbutikker – de er gode på å lokke meg inn og få meg til å bruke penger… 🙂 Må bare bli enig med meg selv om hvordan jeg vil de skal bli seende ut, så jeg kan strikke dem. Bildet kommer kanskje både midt i prosessen og når de er ferdige.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg