Ny uke, nye muligheter!

Riktignok startet jeg på nytt prosjekt i går (ikke i dag), men det er likevel store muligheter for nye ting i dag også.

Jeg har ikke blitt ferdig med å feste trådene på ullshortsen, for trådfesting har jeg en stygg tendens til å utsette… Så i går startet jeg på noe jeg aldri har gjort før: jeg startet å strikke på en lue.

Tross alt har jeg begrensede mengder med likt garn igjen, så her er det om å gjøre å benytte garnet jeg har til mindre ting. På den måten får jeg både lagd ting og brukt opp noe mer av garnet jeg for tiden har tilgang til. (du kan tro jeg gleder meg som en liten unge til når jeg endelig vil ha tilgang til alle tingene mine igjen).

Mønsteret var et av de enkleste mønsterene jeg kunne finne som brukte garn jeg hadde; Eiken fra Drops design. Garnet er Karisma fra Drops som jeg brukte til genseren min jeg nettopp ble ferdig med, men foreløpig ikke har rukket å bruke enda (dessuten er det blitt varmere…).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg