Endelig baksiden [ullshorts – dag for dag]

I går ble jeg ferdig med delen jeg liker best: selve strikkingen. Så nå er det bare å feste alle trådene.

Trådfesting er delen jeg liker minst og som jeg alltid føler tar lengst tid i forhold til hva som er mulig å se av fremgang. På den annen side – det må gjøres.

Så i dag blir det å feste tråder på ullshortsen (jeg håper jeg blir ferdig i dag, men det er noe jeg bruker lang tid på). I tillegg til alle andre ting jeg ønsker å få gjort selvfølgelig… Tross alt er det søndag og da må det bli litt kos. For eksempel startet jeg dagen med en kopp te, så var det å lage eggerøre til frokost, og nå er jeg her 😊

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg