Tørketid [strikkegenser – dag for dag]

Endelig har jeg skyllt opp ullgenseren jeg har strikket!

Så nå ligger den og tørker. Å tørke en sånn ullgenser tar lang tid for jeg er ikke sterk nok i klypa til å klemme ut så mye av vannet. Dermed blir det å ta tiden til hjelp og satse på at det likevel ikke tar for lang tid. Jeg gleder meg tross alt til å bruke den og har ikke lyst til å vente i en evighet (eller til neste vinter for den saks skyld).

Heldigvis er det fremdeles litt vinter? En sånn ullgenser kan jeg hvertfall ikke bruke om sommeren…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg