Morgengry

Reklame | Gymgrossisten

Sola kommer over horisonten

Sniker seg frem, inn i alle hjem

Lyser opp dagen så vi kan jobbe i hagen

Varmer oss opp så vi er på topp

Vi tar vare på det vakre vi har

Med jorden vi jobber, vender og spar

Naturen og vi er som en

Så vi hjelper til med å holde den ren

God morgen, om enn litt mye skyer hvor jeg bor i dag. Solen vil alltid titte frem før eller siden – jeg håper den kommer snart. Kanskje jeg til og med får klipt litt av hekken i dag? Kan garantere at jeg kommer til å strikke litt – har vært fullstendig opphengt i det siste – har tross alt klart å få ferdig min første genser! (og startet på en ny…) Spiser tom fryseren om dagen siden jeg tror den er i ferd med å ta kvelden… Satser på en bra dag i dag – og håper du har en herlig dag også 🙂

Gymgrossisten//Gymgrossisten//Gymgrossisten//Gymgrossisten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg