Er den døende?

Reklame | Gymgrossisten

Jeg har vært litt bekymret i det siste. Fryseskapet mitt bråker mer enn hva det pleide å gjøre, men den har aldri vært helt stillegående så kanskje jeg bare legger mer merke til det? Mulig jeg burde ise den av, men den har hatt mer is før. Dessuten virker den til å jobbe nesten hele tiden – ikke bare en stunds nedkjøling som for eksempel kjøleskapet mitt gjør. Gammet begynner det også å bli – jeg har tross alt hatt det i hele tolv år – og jeg arvet det fra en grandtante. Hvor lenge hun hadde fryseskapet aner jeg ikke, men det er tungt som bly så jeg regner med at det begynner å bli noen år (mer enn tolv altså)…

Hvor lenge kan egentlig et fryseskap fungere? For jeg begynner å lure på om mitt er døende og det ville vært synd – da vil jeg måtte kjøpe ny fryser.

Jeg håper alle hvitevarer du har er solide og funksjonable og i god stand og at du er på vei inn i en fin helg.

Bare sånn i tilfelle jeg må ha ny fryser, legger jeg ved noen reklamelinker – må spare opp penger der jeg kan…

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg