Helgen har startet!

En uke uten jobb og jeg var forvirret et lite øyeblikk i stad. En liten stund var jeg helt sikker på at det var torsdag i dag. Jaja, det betyr ikke at jeg ikke har gjort noe i dag. For eksempel har jeg startet prosessen med å finne ut av forsikringer. Det er et prosjekt jeg har utsatt lenge (egentlig i et par år…). Forsikringer er nødvendig og jeg har det, men jeg har tenkt at jeg burde sjekke hva de dekker, om jeg må oppdatere noe og ikke minst: sjekke om det finnes bedre tilbud enn nåværende… Så vidt jeg har forstått er det en av tingene en burde sjekke (egentlig minst en gang i året) for å være sikker på at den både dekker den en ønsker, men også til den prisen er ønsker…

Hva det har å gjøre med at jeg trodde det var torsdag i dag? Ingenting, men jeg er fornøyd med at jeg rakk å starte prosessen før helgen startet i alle fall. Da kan jeg bruke litt av helgen på å gå gjennom dagens avtaler og tilbudene jeg har fått. Hva resultatet blir aner jeg jo foreløpig ikke, men etter noen korte glimt tror jeg det går mot å bytte.

Så sånn sett har jeg godfølelsen inn i helgen da jeg har gjort noe jeg har utsatt lenge…

Håper du også har en bra start på helgen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg