Går løs på stompene…

Etterhvert har jeg ganske mange stomper av ulike garn. Noen ganger får jeg til og med suset meg til å bruke noen av dem. På den annen side  er noen av restene så små at jeg ikke klarer å finne noe lurt å bruke de på.

Denne ganger er det to smårester av garn fra to omtrent helt like luer. Jeg tror jeg skal klare å få lagd ett par med pulsvarmere fra restene. Mønsteret blir en modifisert variant av det jeg brukte på luene jeg strikket. Litt som et matchende sett faktisk. Hele sett som passer sammen har jeg ikke lagd før. Hm, det må jeg teste ut en gang.

Uansett, denne gangen blir det da et sett med lue og pulsvarmere med omtrent samme mønster så det er lett å se at de “hører sammen”. Garnet er Tynn Merinoull fra Sandnes garn i farge 7213 om noen lurte.

Hadde faktisk noen dager uten strikking; men så var jeg ganske så opptatt med eksamen og huskjøp

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg