Førjulsfremgang

I går startet jeg et nytt prosjekt – et heklet lite ullteppe. Det går overraskende fort å hekle. Sikkert også fordi jeg har nesten totalt ignorert sokkene jeg også jobber med.

Det er noe med det – nye ting er ofte mer interessante og mer gøy enn ting en allerede har.

Så førjulsfremgangen er egentlig helt vanlig fremgang, men kanskje jeg burde fokusere på å gjøre ferdig sokkene. Tross alt er det bare litt igjen. Tre fletter til og en kant med vrangbord. Selvfølgelig også å feste tråder på sokkene, men siden jeg bruker ett nøste per sokk i dette tilfellet vil det være to tråder per sokk å feste. Greit det altså, så det vil ikke ta lang tid.

Ullteppet vil være restegarn, men frem til jeg får flere rester av det samme garnet vil det ikke bli ferdig. På den lyse siden: jeg har foreløpig noe mer restegarn igjen av Fabel fra drops, så enn så lenge kan jeg fortsette å hekle på resteteppet også.

Fabel heklet resteullteppe, sisu strikkede ullsokker
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg