Salg og sokk

I dag var jeg på besøk hos ei venninne; fikk hyggelig lunsj – og et salg!

Siden jeg har så mange strikkede gjenstander (spesielt pulsvarmere), følte jeg at jeg hadde godt med flaks som fikk solgt nok et par med pulsvarmere. Håper selvfølgelig hun også blir fornøyd.

Det er noe med det – når en selger håndarbeid håper en (i alle fall jeg) at kjøperen blir fornøyd. Joda, jeg liker å holde på med håndarbeid, men siden det selges er det viktig for meg at arbeidet er pent gjort, at baksiden er så pen som mulig, at trådfestingen er mest mulig usynlig og at kjøperen blir fornøyd.

Å få solgt noe en har laget er ikke alltid en garanti, men jeg fortsetter å lage ting – det er alltid lov å håpe at flere ønsker ting jeg har lagd

For øyeblikket holder jeg på med et par sokker, og jeg er allerede over halvveis på sokk nummer to.

Sokkene strikker jeg i Sisu garn (80% ull, 20% nylon) så det har god holdbarhet. Disse får to fletter på foten (glattstrikk under), og på leggen er det fire fletter totalt på runden. Liker utseendet på disse 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg