Flytteeskebehov?

Selv om jeg har bodd hos mine foreldre i over ni (!) måneder nå og ikke kjøpt noe særlig nye ting, begynner jeg å lure på om jeg vil ha behov for en flytteeske eller to til når jeg flytter

Joda, jeg kjøpte bittelitt garn i jula – jeg fikk noen penger til jul og brukte de på garn. Likevel, det var ikke så mye. På den annen side – garnnøster tar mindre plass enn ferdig håndarbeid. Sånn sett et lite minus der.

At min mor har ryddet litt og gitt meg et par ting gjør ikke min haug med ting mindre heller for å si det sånn. En ny, lengre vinterjakke er veldig praktisk, men det tar jo plass… Så det vil bli noen ekstra (?) utfordringer med flyttingen. Det går greit, for hver dag kommer vi nærmere flyttedagen.

Gud, som jeg gleder meg!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg