En usynlig dag?

Det er ikke noe poeng å ta bilde ute for å vise hvordan været er – du ville bare sett et hvitt felt fordi det er så tåkete ute at sikten er, vel, veldig,veldig kort… Så hva de gjør på andre siden av fjorden i dag er fullstendig usynlig for meg. Alt er skjult i tåkehavet, så så lenge det er en viss avstand mellom deg og andre blir det litt som om det er usynlig.

Dagen i seg selv er heldigvis ikke usynlig. Det er lørdag. Jeg har startet dagen med å gå en tur på butikken – det føltes som om jeg pustet inn fuktighet. Kanskje ikke så rart med tanke på tåkehavet. Selv om alt, inkludert sola, er gjemt, er det veldig lyst ute. Et helt eget fascinerende lys.

Det går fremover med puslespillet mitt, men siden det er så stort – og jeg ikke jobber på det hver dag, så går det også ganske sakte. Spent på når jeg kommer til de mørke delen; noe sier meg at det vil ta lang tid. På den annen side, det vil være sluttinnspurten, så kanskje det vil ta kortere tid enn jeg kanskje forventer? Uansett, det blir litt pusling i dag siden det er lørdag. Strikking også sannsynligvis fordi det skjer tilnærmet hver dag. Slankeprosjektet går sin gang selv om jeg ikke har fulgt opp med oppdateringer. I forhold til slankeprosjektet, snart må jeg bestemme meg angående et dilemma…

4 kommentarer
    1. Skal si du er kommet langt på puslespillet. Wow! Liker veldig godt motivet. Blir spennende å se når det er helt ferdig.<3
      Kos deg med pusleri i helga.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg