Det går nedover?

Nok en gang har jeg klart å være på topp 100 (også kjent som blogglisten eller topplisten). Dette er tredje dag på rad og det syns jeg er veldig gøy. Dessverre hjelper det ikke på dagens hodepine, men det er artig at folk titter innom bloggen min. I forigårs var jeg nummer 90, i går 91 og i dag er jeg 93. Uansett så er navnet mitt der – noe jeg føler er litt stort.

Forresten – om du har tips til hvordan bli kvitt hodepine blir jeg takknemlig (kanskje aller mest om de fungerer…).

4 kommentarer
    1. Tips til hodepine. Drikk kaffe. Jeg har mye vondt i hodet. Av og til så ofte at jeg tar paracet hver dag. Så oppdager jeg, eller husker på at jeg kanskje gjør hodet “pille-avhengig”. Altså det blir “pille-trigget” hodepine i stedet for. Eller manglen på dem gjør at hodepinen kommer. Da har jeg prøvd å “avvenne” meg Paracet, for å se om det går over. (bare Paracet, men likevel “avhengig”). Det hjelper. Da tar jeg kaffe som jeg likevel tar om morgenen, og ser om hodepinen gir seg. Og ofte gjør den det. Jeg er av og til LITT for snar å ta Paracet. Nå har jeg ikke hatt særlig vondt på flere dager. Tar bare kaffe når det dukker opp.

      1. Drikke kaffe for hodepine? Hm, det tipset har jeg aldri hørt om før (ikke som jeg kan huske i alle fall). Nå drikker ikke jeg kaffe (takler ikke smaken), men takk for tips. Jeg har generelt holdt meg til Ibux. Heldigvis gikk hodepinen til slutt over 🙂

    2. Koffein er veldig bra for hodepine. Finnes i mange av pillene mot smerter. Men da slipper man de andre kjemiske innholdsgreiene… Håper det hjelper.

      1. Jeg liker å lære nye ting og dette var nytt for meg, så tusen takk! Etter litt rask undersøking fant jeg ut at det er koffein i te også (rett under halvparten av hva det er i kaffe) – så må bare drikke mer te 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg