Dagens toppliste

Jeg hadde et håp om at når jeg først var havnet på topplisten en dag (i går), ville jeg kanskje havne der neste dag også (i dag). Heldige meg fikk håpet innfridd.

Noe jeg har innsett er at på mange måter er de nederste plasseringene på topplisten mer spennende enn de helt på toppen. Det er mye mer variasjon i forhold til listeplasseringer i bunn enn det det er på toppen av listen. Noe som får meg til å tenke at jeg har lyst til å titte innom de som ligger på disse plassene fordi det er sikkert mye gøy variasjon. Med tanke på at jeg totalt har blogget siden høsten 2011 – og her på denne plattformen siden sommeren 2016 vet jeg at det er mye variasjon selv om jeg ikke er den som nødvendigvis har lest mest blogger. Jeg bare elsker å skrive, men innrømmer glatt at jeg ofte blir sittende å se mer på YouTube enn jeg leser blogger…

2 kommentarer
      1. For øyeblikket tror jeg det er ekstra gøy fordi det skjer så sjeldent.
        Jeg har gått tur i sola i dag, så dagen er fin 🙂 Håper du også har en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg