Listeplassering!

Jeg er vant til å ikke havne på topplisten på blogg, så jeg er like overrasket de gangene det skjer. Rett og slett fordi det ikke er normalen for meg, men det er veldig gøy! Dessuten er det tall – jeg liker tall – kanskje spesielt økonomitall (jeg skrev om studielåntall tidligere i dag), men bloggtall er heller ikke å forakte.

I dag skjedde det igjen. Jeg er langt nede på listen, men jeg er på listen! Det som da blir ekstra spennende er å se om jeg dukker opp på listen i morgen også?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg