Det ble en ny start

For noen dager siden var jeg usikker på hva jeg ville gjøre, men så bestemte jeg meg. Å rekke opp et håndarbeide jeg var nesten ferdig med for å gjøre alt på nytt er ikke noe jeg gjør med glede (selv om jeg liker å holde på med håndarbeide blir det litt for mye av det samme). Jeg fikk flere gode tips når jeg etterspurte hjelp, men ingen av tipsene passet perfekt – mest sannsynlig fordi jeg ikke ville ha brikken større, men heller mindre – og den var heller ikke heklet fra midten og ut, men fra den ene siden til den andre.

Nå har jeg passet på når jeg startet å hekle det jeg føler er stramt, men når jeg måler så er det ganske likt sånn den første utgaven var på slutten når den var som jeg ønsket. Dermed håper jeg at dette blir bra. Å gjøre det på denne måten tar selvfølgelig ekstra med tid siden jeg i praksis hekler omtrent hele to ganger for å få en versjon som jeg syns er bra nok.

Heldigvis er det sommer, sol (og regn på morgenen), ferie og helg. Håper du har kost deg med helgen og snart er klar for en ny uke 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg