Våknet til et forvirret vær…

Våknet nettopp (hva er greia med at jeg har startet å våkne supertidlig nesten hver dag – jeg har ferie?). Været virker veldig forvirret for øyeblikket – det er strålende sol og styrtregn samtidig, men jeg har ikke sett noen regnbue. Vel, så mye for å starte dagen med en liten gåtur. Ikke fordi jeg er er redd for å bli våt, men jeg ser ikke helt poenget med å utsette meg for det om jeg ikke ønsker. Å se ut som en druknet katt er ikke helt min stil. Riktignok tror jeg det er nesten varmt nok til at den looken ville gått greit. Jeg kan vente – satse på sol uten regn senere i dag, eller i alle fall ikke regn så jeg holder meg tørr på gåturen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg