Vinterferie!

Kommende uke er det vinterferie, i alle fall for min del. Jeg har en stillingsprosent som gjør at jeg har ferie i vinterferien og det har jeg jo selvfølgelig lyst til å utnytte til det fulle.

Jeg innså at jeg hadde litt i overkant mange ønsker for hva jeg ville gjøre i løpet av uken, så jeg må foreta noe prioriteringer – finne ut hva som er viktigst for meg. Dessuten vil jeg faktisk gjennomføre disse tingene.

Planlegging er noe jeg ikke har særlig problemer med, men gjennomføringen er det stort sett litt værre med for å si det sånn. Så i løpet av dagen i dag kommer jeg til å sette meg ned (burde sikkert gjort det i går, men det føltes som en vanlig lørdag) for å planlegge alle dagene i vinterferien.

For øyeblikket er det (heldigvis) ikke snø, så måking ser ikke ut til å bli en del av planen.

Noe av det jeg ønsker å gjøre er å bake litt så jeg har brød og rundstykker i fryseren og slipper å stresse med det den nærmeste tiden. Vaske litt av huset er også alltid en god ide. Jeg vil jobbe med matematikken jeg nevnte forrige søndag (se her). Jeg vil gå tur, lese, filme til YouTube og slappe av.

Ved å se på denne listen og legge til noen flere ting kommer uken til å gå fort. Jeg vil jo tross alt være litt sosial også 🙂

Har du noen planer for den kommende uken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg