Valgets kvaler – hjelp meg?

Er jeg ferdig med genseren jeg strikker på? Nei, men jeg må ha en liten pause. Så hva passer bedre enn å starte på et nytt håndarbeide?

Utfordringen er at jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil (som kanskje burde være et hint om at jeg burde gjøre ferdig genseren først, men det hintet har jeg bestemt meg for å ignorere). Jeg har en helt puff full av diverse bomullsgarn – mye av det er enten hvitt eller ubleket – og jeg tror mesteparten vil være definert som heklegarn først og fremst.

Hva jeg skal lage av det derimot, der sliter jeg litt. Hva kan jeg lage og hva ønsker jeg å lage? Om noen har noen tips og tanker så er det bare å komme med dem!

4 kommentarer
    1. Bruker du duker på bordene dine,så kan du jo finne noen fine mønster å hekle noe sånt,kanskje? Eller om noe av garnet du har er litt tykkere så kan du jo hekle grytekluter. (julegaver???) Det finnes mye gratis oppskrifter på nettet så det er bare å søke,så finner du sikkert noe som fenger. Eller du kan strikke deg noen kjøkkenkluter. Bare noen tips sånn i farta fra meg. Ha en fortsatt fin helg. <3

      1. Bruker noe duker og brikker enkelte steder, så det er absolutt et alternativ. Mesteparten av garnet er forholdsvis tynt, bittelitt er noe tykkere, og litt er veldig tynt. Grytekluter og kjøkkenkluter er alltid kjekt å ha, så kan se om noe av garnet passer til det – og å starte med julegaver allerede er jo genialt! Takk for tips 🙂 Ha en herlig helg du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg