Ikke mange cm igjen nå

Jeg har kost meg en stund nå med strikkingen av min første genser som kanskje ikke vil passe meg. Armene har jeg strikket omtrent ferdig og siden nå for- og bakstykket bare har noen centimeter igjen…begynner jeg å bli litt smånervøs. Av den enkle grunn at når jeg har strikket noen flere centimeter så skal alt settes sammen og strikkes ferdig – noe jeg gleder meg veldig til. Å få alle maskene inn på samme pinne vil ikke være noe problem, ei heller å strikke rundt og rundt (det har jeg tross alt gjort en stund nå).

Utfordringen blir å gjøre noe jeg aldri har gjort før. Passe på maskeantall mens jeg feller der det står i oppskriften at jeg skal felle. Å få det jevnt og fint. Å avslutte hele greia. Om jeg er mest spent eller nervøs er jeg faktisk litt usikker på akkurat nå, men jeg håper at jeg vil få det til. På den annen side, om jeg skulle slite får jeg bare ta med meg strikketøyet til butikken hvor jeg kjøpte mønsteret – de sa det var bare å komme og spørre om det var noe jeg lurte på 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg