Tidlig start

Nei, jeg kaller ikke klokka ni om morgenen en tidlig start. Jeg har vært oppe i flere timer allerede, så den tidlige starten var når jeg faktisk sto opp.

Ble en rolig morgen i dag – like greit med tanke på været… Det er rundt minus ti grader og det snør sidelengs (med en del som også lander på bakken). Så like greit at jeg ikke hadde tenkt meg ut.

Jeg fortsetter nemlig de daglige aktivitetene: se etter jobb (og søke om det er noe å søke på), lete etter hus (og lese salgsoppgave og takstrapport om noe ser intressant ut), studier og håndarbeid. Enn så lenge er det de to siste jeg har mest suksess med.

Morgenen i dag ble brukt til en tekopp og hekling på bomullsteppet mitt. Greit å ikke bråke masse om morgenen siden det også er andre folk i huset. Bildet tok jeg før jeg startet heklingen fordi jeg syns det er litt artig å se hvor langt jeg har kommet hver dag. (gårsdagens bilde viser fargene bedre)

Foreløpig ser det ikke ut til at det er lagt ut flere hus enn det var i går kveld, så der må jeg vente litt. Studiene har jeg startet litt på i dag, men nå blir det en pause med frokost og så får jeg se etter jobber før jeg fortsetter på studiene.

Hold deg varm i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg