Spennende pakke i posten!

Jeg nevnte nylig at jeg hadde bestilt noe via nettet i en bloggpost jeg skrev her.

Å få pakke i posten er utrolig sjeldent, så når jeg vet det kommer noe har jeg nesten lyst til å sjekke postkassen flere ganger om dagen.

I går kom det jeg hadde bestilt og jeg er veldig fornøyd! Rask og effektivt.

Fire pakker med frø fra Solhatt. Korte og greie forklaringer på forsiden av pakken (baksiden av pakken var bare blank). Skulle det vært noe mer jeg ønsket meg ville det vært at på pakken med Kålrot kunne de skrevet omtrent hvor lang tid det vil ta før de kan høstes.

Nå har jeg selvfølgelig ikke testet ut spireevne (og smak), men det blir prosjekt til våren. Tross alt har jeg aldri testet å gro noe av det jeg nå har kjøpt, så det blir et interessant forsøk som jeg håper vil fungere greit.

Jeg har noen andre frø fra i år som jeg også skal så neste år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg