Jeg har bestilt noe på nett?!

Jeg er ikke en person som liker å shoppe så mye, ei heller på nettet, så dette skjer ikke så ofte.

En god stund nå har jeg fundert på hva jeg ønsket å gjøre i hagen til neste år (ja, jeg liker å planlegge). Selv om jeg har noe frø fra før, hadde jeg lyst på noe mer fordi jeg ønsket både mer variasjon, men også å teste ut nye ting. Å teste ut nye ting er jo tross alt hvordan en lærer (i alle fall jeg…).

Så på torsdagen sendte jeg inn en bestilling via nettsiden til Solhatt økologisk hagebruk (link) og på fredag morgen tikket bekreftelsen inn. Så nå er det bare å vente – både på frø og vår.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg