Sokkebonanza?

Å strikke sokker, spesielt nå som jeg strikker de fra tå-opp, er alltid en glede. Så egentlig burde jeg passe på å alltid ha passende garn til å strikke sokker av. Det kan være litt utfordrende siden jeg for tiden har gitt meg selv forbud mot å kjøpe garn (jeg har garn i haugevis – riktignok er mesteparten pakket bort i esker for øyeblikket).

På den annen siden jeg har strikket ferdig et par sokker (og jeg har startet på nok et nytt par).

Garnet disse sokkene er strikket i, er det samme garnet jeg brukte til å strikke et ullpledd (som også er pakket ned for tiden).

Det ser kanskje ikke ut som bonanza-stemning siden jeg bare viser frem ett par sokker, men jeg har omtrent fem-seks-syv par eller noe pakket ned som egentlig er klare for salg (men de er som det meste annet: pakket ned i en eske…). Kanskje jeg kan lage en samlepost (om jeg finner esken med ferdige arbeider) hvor jeg kanskje kan få solgt noe av det? Mye av det ville passet perfekt som julegaver!!

Om du driver med håndarbeid – hvilke typer håndarbeid? Selger du noe av det (i så fall hvor og hvordan)? og hvordan i svarte svingende klarer du å finne ut hvilke priser du burde legge deg på?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg