Snart jobbintervju!

I helgen så søkte jeg på et par jobber. Eller, egentlig to varianter av samme jobb på samme sted – den ene var en liten fast stilling, mens den andre var et litt større vikariat.

Uansett, allerede i dag ble jeg oppringt ☺️ Så neste torsdag skal jeg på jobbintervju.

Mon tro hvor lang tid det eventuelt tar før jeg får vite om jeg får den eller ei? Jeg håper jeg får den; å jobbe i en matbutikk har jeg gjort før, så selv om dette er en annen kjede burde det være en del likheter. Dessuten – jeg har generelt jobbet med diverse kundebehandling i de fleste jobbene jeg har hatt. Så sånn sett burde jeg ha en god sjanse?

At det ikke er fulle stillinger, passer meg dessuten bra. Tross alt er det fremdeles mye nytt på nytt bosted og jeg er langt fra å ha kommet fullstendig i orden. Det jeg har bestilt fra Ikea kommer ikke før om over to uker… At det også er mye annet jeg vil gjøre – og at studiene starter igjen i august en gang – det blir mye på en gang. Så en liten deltidsstilling (hvor jeg sikkert også kan få noen ekstra vakter her og der), ville vært ypperlig å starte med.

Om det vil bli nok penger, vil tiden vise. Får satse på det! Heldigvis er jeg ikke den som handler mest ting og tang (jeg har mer enn nok ting – trenger bare noen møbler å ha tingene i…). Dessuten; så lenge jeg får det til kan jeg nå safte rips og solbær, og lage syltetøy av solbær og av villbringebær. Blåbærene må bli modne så jeg kan plukke de først – så kan jeg lage syltetøy av de også ☺️

2 kommentarer
    1. Så spennende! Håper du får jobben! Trenger du referanse, er det bare ringe meg 😉. Krysser fingre 🤞🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg