Ventetiden vil bli lang…

Nok en gang må jeg vente på noe. På den annen side – det er vel en del av livet? Jeg tror på at det å vente på ting ofte ikke er forgjeves, og at det gjør at en ofte setter mer pris på ting enn om en får det kun ved å knipse fingrene.

Det betyr ikke at jeg alltid liker ventetiden… Siden jeg var på Ikea på fredag, men ikke fikk tak i det jeg skulle ha, har jeg nå bestilt på nett.

Å bestille ting på nett gjør jeg ikke oftest, så det gjør meg alltid litt stresset. Så greit å få tatt klesvasken samtidig 🤣 og fortsatt å klippe grasset for å få tankene over på andre ting etterpå. For nå har jeg bestilt seng, madrass og skap. Ventetiden blir nesten tre uker; jeg skal få møbler 15. august.

Foreløpig venter jeg dermed med de fleste andre møbler siden jeg vil ta litt av gangen. Skjønt, jeg har en del av et skap på låven jeg tenker kunne passe i stua. Må bare få vasket av det og bært det ned fra låven (låvebrua er bratt…). Det kan bli et interessant prosjekt 🤣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg