Skulle gjerne hatt bilder…

Noen ganger går ikke ting på skinner av ulike grunner (jeg tror det kalles livet?). Jeg har kommet et stykke på julegavene jeg har startet å strikke (en av fordelene med å være forkjøla og ikke ha energi). Som enkelte andre syns jeg det er gøy å vise frem hva jeg gjør – bare fordi jeg kan (og fordi jeg er stolt av noe av det jeg får til). Tanken om å vise frem hvor langt jeg er kommet blir med tanken i dag – minnekortet i kameraet mitt har gjort noe med seg selv som gjør at jeg ikke får tatt bilder. Hva som egentlig har skjedd aner jeg ikke, så får håpe de kan fikse det i morgen – tenker jeg får ta med kameraet og dra innom butikken etter jobb i morgen… Det eneste som kommer opp er “write protect”…

Uansett, klokkene er stilt en time tilbake siden sommertiden er slutt i dag (når skal vi slutte med disse klokke-stille-greiene??). Så jeg føler jeg har god tid. Tatt ut søpla, strikket litt og tatt oppvasken (har ikke oppvaskmaskin) allerede i dag. Hva resten av dagen vil bringe – mat, strikking, kanskje en runde med støvsugeren og se etter hus.

Har du husket å stille klokka – eller har du bare duppeditter som gjør det selv?

2 kommentarer
    1. Morsomt å lage julegaver selv.🧶🎅🏻
      Det blir spennende å se hva du lager.
      Så kjedelig at kamera ikke fungerer.
      Man er jo rimelig avhengig av at det funker når man blogger.😅
      Håper det ordner seg.
      Ha en nydelig søndag!🥰

      1. Ja, kamera og blogging går lissom sammen som hånd i hanske…så satser på at jeg får fikset det i morgen (eller, at noen andre kan fikse det for meg i morgen…).
        Håper du har en herlig søndag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg