Shopping altså…

Shopping er ikke noe av et jeg gjør mest, men noen ganger skjer det. Denne gangen hadde jeg en god grunn følte jeg. Det er kaldt. Jeg strikker på ullgenser, men siden jeg ikke tåler ull så godt (det klør!) må jeg bruke skjorter inni ullgensere. Det har tatt overraskende lang tid å finne ut at det kunne være en god løsning, så jeg har ikke hatt mange skjorter… Så på fredag var jeg sentrum og kjøpte to nye skjorter. Så nå gleder jeg meg til å bli ferdig med en ny genser så jeg vil ha to ullgensere å bytte på.

Hm, jeg vil trenge mer garn så jeg kan strikke enda flere ullgensere! Uansett. Det ble mer shopping. Fordi jeg omtrent alltid er kald på føttene jobber jeg hardt for å holde de varme – og knestrømper hjelper bedre enn bare vanlige sokker.

Garnet jeg kjøpte – vel, det var på salg? Hadde jeg behov for mer garn? Nei, men fargene var så fine – og jeg liker å strikke sokker…Et nøste skal være nok til et par med sokker. Innser at jeg burde være bedre til å strikke og hekle med garnet jeg allerede har fremfor å kjøpe nytt, men jeg har laget noen ting i det siste med garn jeg allerede hadde så det teller litt?

Den største biten av shoppingen jeg gjorde på fredag er ikke ankommet enda, men jeg gleder meg til å vise det frem (selv om det nok ikke vil se så spennende ut). Noen ganger er en nødt til å bytte ut ting, så det er greit å bruke litt tid på å velge – og det har jeg gjort…

2 kommentarer
    1. Jeg klør også. Orker ikke skjorter. En annen løsning er høyhalset tynn genser inni. Jeg orker egentlig ikke høyhalset heller… Men lurer på om jeg MÅ prøve det snart likevel 😀 For kløing er det verste som finnes 🙁

      1. Høyhalsede gensere orker jeg ikke – får litt sånn kvele-følelse av de (skjorter er åpnere i halsen). Kløing er litt som tortur…så jeg har funnet min måte å omgå det på. Dessuten – det er mange ulike typer ullgarn – noe klør i det minste mindre enn annet garn 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg