Selge eller gi bort?

Noen er det vanskelig å vite hva som er best og/eller mulig.

For eksempel er det et stort garderobeskap med kun stenger til å henge på inni og skyvedører på det ene rommet. Skyvedører kan være fint det, men jeg trenger hyller og/eller skuffer til mitt bruk. Dessuten, garderobeskapet er stort. Faktisk så stort at den ene hyllen som faktisk er øverst i skapet ville jeg hatt vanskelig for å bruke fordi det er så høyt.

Så da blir spørsmålet: skal jeg bygge hyller og sette inn? skal jeg prøve å kjøpe hyller å sette inn? eller skal jeg gjøre et forsøk på å selge hele garderobeskapet? (eller gi det bort om ingen vil kjøpe det?) Det ser ut som det har et par svake punkter, så hvordan skulle jeg eventuelt prissatt det?

Det beste ville nok være å få solgt det (og si at den som kjøper det må komme og demontere det og bære det ned trappen selv…). Selv om jeg nå har fått jobb (starter om under to uker), er penger mye i tankene mine…

Å enten kjøpe noe mindre eller prøve å bygge noen hyller selv – vel, jeg har aller mest lyst til å prøve å bygge hyller og det ligger noe materialer på låven (som jeg foreløpig ikke vet om jeg kan bruke – materialene altså; om de vil passe).

2 kommentarer
    1. Kan du finne ut hva garderobeskapet heter? Kanskje det fins noen ferdige moduler du kan sette inn?

      1. Selv om størrelsen passer bra i rommet, føles det for stort (og er for høyt til at jeg rekker opp øverst uansett). Godt mulig det finnes moduler å sette inn, men jeg har innsett at jeg syns skapet i seg selv er for stort…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg