Må prøve bukser…

Dagens gledelige melding: jeg må finne ut hvilken buksestørrelse jeg bruker i min nye jobb!

Kontrakten må selvfølgelig lages og underskrives, men jeg har fått med jobbklær hjem!

Min nye jobb er en liten stilling på Coop Prix. Satser på at det blir bra; kollegaer og inntekt, kombinert med deltidsstudier (og garantert noen ekstra vakter her og der – sånn er det vanligvis i butikkjobber). Det begynner å bli noen år siden forrige gang jeg jobbet i en matbutikk, så det blir spennende. Satser på at det skal gå greit – det har jo gjort det tidligere 😊

Følelsen av lettelse av å ha fått skaffet meg en jobb er absolutt tilstede. Ting går seg til på nytt sted.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg