Satt i system

Jeg liker systemer og denne gangen er det et puslespill som passet perfekt for system. Et stort puslespill kan noen ganger være litt overveldende (dette har 2.000 brikker…), så det er alltid greit å velge seg en en bit av gangen for å ikke bli helt satt ut. På dette startet jeg (som vanlig) med å legge kanten rundt. Siden jeg har gjort dette puslespillet før, var jeg smart når jeg ryddet det vekk. Å legge rutenettet derimot føltes ikke like smart hele tiden – noen av brikkene er veldig mørke og skinnet fra taklyset gjorde ikke den prosessen enklere for å si det sånn.

Uansett, å sitte med et puslespill og drikke te for en liten stund når jeg kommer hjem fra jobb er noe jeg liker godt – en ekstra pause før jeg begynner å gjøre andre ting. I dag ble jeg dermed ferdig med rutenettet og da er det bare kosedelen igjen. Alle de små firkantene med blomster – hvor mesteparten blir enkelt å skille fra hverandre. Så denne gangen har jeg rett og slett gjort det på en måte som gjør at jeg nå bare har mange små sjarmøretapper igjen 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg