Når plantene er borte…

Lenge hadde jeg spisestuebordet fullt av planter – rett og slett fordi jeg hadde mange planter og for lite plass å spre de utover. Så hva er omtrent det første jeg gjør når mange planter er gitt bort og jeg kun har duk på bordet? Jo, jeg bretter sammen duken og starter å legge et stort puslespill…

En kan jo kanskje spørre seg hvorfor – jeg så frem til å få tilbake stuebordet mitt. På den annen side så liker jeg å legge puslespill. Tror det er tredje gangen jeg legger dette puslespillet – og det er tredje variasjon av rekkefølge å legge det (bortsett fra kanten rundt – jeg legger omtrent alltid kanten rundt først på puslespill – da er det lettere å vite omtrentlig hvor andre biter skal være). Dette puslespillet har 2.000 brikker og har tittelen Floral greeting.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg