Rosa!!

Jeg har en god del ullgarn og jeg har stadig prosjekter på pinnene for å bruke det (før jeg går bananas og kjøper masse nytt…). Med tanke på at det tok en stund før jeg hadde første innveiing, er det bare å jobbe på.

Dette babyteppet strikket jeg i Baby Merino – jeg hadde fem nøster som jeg kjøpte for omtrent seks år siden. Da hadde jeg en plan for garnet, men hva den var aner jeg ikke så jeg strikket dette babyteppet istedefor. Resultatet ble 63 x 75 cm stort og jeg fikk brukt opp 248 gram med garn. Akkurat hvor lang tid det tok er jeg ikke helt sikker på, men mange uker – noe som også har sammenheng med at jeg strikket på flere ting samtidig.

Selv syns jeg det ble en bra størrelse og jeg er faktisk fornøyd med fargen (jeg er ikke så veldig rosa av meg). Mønsteret passet godt til garnet – kanskje ikke så rart fordi jeg fant mønsteret på Drops design sine sider og garnet som var brukt i mønsteret var samme garnet jeg hadde (selv om det ikke var samme farge).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg