Produktiv morgen

Noen dager er mer produktive enn andre – noen er ikke produktive i det hele tatt, mens en tredje variant er at en del av dagen brukes produktivt. I dag har i alle fall startet bra. Jeg filmet en video (må redigeres før den kan legges ut…), tok oppvasken, strikket litt, har tatt ut søpla og tatt oppvasken (har ikke oppvaskmaskin). Veldig fornøyd for at jeg nå kan fortsette strikkingen – det var noe i mønsteret jeg ikke helt forstod, men heldigvis fikk jeg god hjelp i kommentarfeltet når jeg etterspurte det! Dermed startet jeg dagen med litt strikking for å teste om jeg faktisk hadde forstått – og det ser sånn ut!

Hva jeg kaller en produktiv morgen og hva andre kaller en produktiv morgen kan være ulikt, men så lenge jeg er fornøyd å det fungerer for meg tenker jeg at det er bra nok. Det er jo noe med det – vi mennesker har en tendens til å sammenligne oss med andre – og det er ikke alltid det er like sunt. Om det inspirerer og motiverer oss til å gjøre ting så kan det være bra, men om det bare gjør at du føler deg utilstrekkelig og kjip – prøv å enten finn noen andre å sammenligne deg med eller kanskje aller helst finn noen som inspirerer deg. Livet er ikke alltid bra – noen ser rosene, noen ser tornene og noen ser begge deler. Jeg varierer mellom alle tre – og i dag ser ut til å være en rose uten torner type dag.

Jeg håper at din dag er som en rose uten torner (eller at du i alle fall kan unngå tornene).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg