Problemet er tilbake…

Ny dag, ny oppdatering på slankeprosjektet for ullgarn. Det er ikke lenge til dette delprosjektet avsluttes.

Jeg strikket ferdig sokkene i går og startet på nok et par med korte pulsvarmere. Hvor mange par med pulsvarmere jeg har strikket nå vet jeg faktisk ikke, men det begynner å bli en del.

Pulsvarmere er heldigvis ikke et problem – jeg satser på at jeg får solgt de på et eller annet vis. Problemet som er tilbake er å feste tråder. Det tar ikke så lang tid, men jeg foretrekker selve strikkingen. Så nå har jeg to par sokker som er nesten ferdige – må bare feste trådene. Det hvite pannebåndet i babyull er heller ikke gjort ferdig, men nå blir det rosa korte pulsvarmere – og i baby ull (men i annet garn enn pannebåndet).

Sokkene brukte jeg 15 gram til på i går, men jeg rakk bare å bruke 2 gram av det rosa garnet foreløpig. Hva jeg skal gjøre med de resterende 31 gram av sokkegarnet vet jeg foreløpig ikke, men de 16 grammene av det rosa garnet skal bli helt brukt opp i alle fall.

Kanskje jeg skal gjøre de rosa pulsvarmerne og det hvite pannebåndet ferdig og så feste alt av tråder i en jafs? Uansett så skal det være ferdig senest 30. april for garnbyttet skjer 1. mai 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg