Pannebånd nummer to?

Slankeprosjektet for ullgarnet mitt tusler sakte og sikkert videre. Det går ikke alltid like fort, men fremgangen er der.

Etter å ha blitt ferdig med mitt første pannebånd, tenkte jeg at “hvorfor ikke” – og har nå startet på nytt et pannebånd.

Litt krøll med antall masker i starten for å få det flatt ble det, men da var det bare å rekke opp det jeg hadde gjort og starte på nytt. Takk og pris for at det er mulig. Jeg lærer mye av å strikke, rekke opp og strikke på nytt.

Garnet denne gangen heter Babyull og startvekten i går var på 55 gram (jeg hadde et nøste og litt til). Starten i dag er på 36 gram, så totalt sett strikket jeg 19 gram i går. På den annen side – jeg strikket egentlig mer, men jeg måtte som sagt rekke opp.

Dermed er jeg veldig fornøyd med antall gram strikket i går. Tiden vil vise hvor mange gram jeg får strikket i dag.

En ting er sikkert – det blir ikke gåtur ute i dag med det regnværet som er!

Betyr det at hele dagen vil bli brukt til strikking? Absolutt ikke. Må gå over skattemeldingen, gjøre ferdig regnskapet mitt for mars, se etter hus – kanskje se etter jobb?, vaske litt, rydde litt, lage noe god mat, pusle litt, filme en video eller to og sikkert enda mer… Det er ikke bare, bare å ikke ha jobb for øyeblikket.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg