Over for denne gang

Det er selvfølgelig vinterferien jeg snakker om; i dag er siste dagen før arbeid igjen.

Jeg hadde mange planer, men kan like godt innrømme med en gang at jeg ikke fikk gjennomført alt jeg ønsket. Sånn er det ofte, og det er absolutt noe jeg ønsker å jobbe med. For min del har jeg lettest for å gjennomføre ting om det er snakk om jobb eller om jeg har avtaler med andre om å få gjort ting.

Det første jeg trodde skulle bli veldig enkelt å gjennomføre var å gå en tur hver dag, men det har regnet et del og jeg er ikke så glad i å gå tur i regnet… Så det var ikke akkurat det mest gjennomførte målet for å si det sånn.

Møtet med banken skjedde og jeg fikk noe gode ideer; skrev om dem her.

Endelig har jeg malt ferdig de småtingene jeg ønsket på kontoret! Det tok meg vel en drøy halvtime, så en kan jo spørre seg hva i himlenes navn jeg ventet så lenge med…

Ellers planla jeg å være i forkant både på blogg og YouTube når uken var omme. Vel…kan ikke akkurat påstå at det gikk som planlagt. Er ikke i forkant i det hele tatt faktisk.

Selge ting jeg har samlet i en haug i gangen fordi jeg skal kvitte meg med det har heller ikke skjedd. Det står fremdeles på samme sted og venter på at jeg skal være fornuftig, men foreløpig har det ikke helt slått til.

Det siste punktet jeg hadde var egentlig ikke et punkt. Å være sammen med familie og venner var en selvfølge og det var definitivt det jeg brukte mest tid på denne uken. Så dermed anser jeg denne uken for å være en meget vellykket uke hvor jeg har tatt meg tid til pauser og avslapning og masse hygge. I mine øyne er det en god uke!

Hva er du mest fornøyd med i uken som gikk?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg