Nesten i mål – første arm

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, jeg er fullstending opphengt i å strikke om dagen. Heldigvis er ikke det en dårlig ting å være opphengt i. Det gjør også at jeg nå allerede er nesten ferdig med første armen til den nye genseren min. Selv om jeg jobbet i hagen i går og lagde hjemmelagd pizza, fikk jeg også tid til å strikke masse. Hele 3 timer og 40 minutter med strikking på den første armen ble det. Bare en liten centimeter igjen før armen er klar og jeg starter på den andre armen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg